Balance Update Stage 8
Lekarz Offline
Gelfogryzarka
***

Liczba postów: 519
28
Dołączył: Oct 2009
Reputacja: 3
#1
Balance Update Stage 8
Na początku... wszystkich o słabych nerwach prosimy o zaparzenie melisy, bo będzie tutaj trochę różnorakich wiadomości.
Bądź też o konsultacje z lekarzem (tym prawdziwym) lub farmaceutą.


Cytat:Redefinition of Damage related bonuses:

We have a new damage bonus type called DAMAGE BONUS. This modifier affects ALL of your damage.
The old damage bonus (that only affects the damage produced by the weapon) is now called WEAPON DAMAGE BONUS


Spells:
Army of One: Duration adjusted to 15 seconds. Cooldown 60 seconds. Mana Cost 220 to 300.
New Fulminating: Damage Bonus 20% in level 1 ? 100% in level 5. Duration 6 seconds.
Mana: 160 ? 240. (Values are preliminary damage may go down if it is too explosive with other spell combinations, please try)
Escapist: because of the changes to evasion formula Escapist value has been adjusted to 500 evasion points in every level (remember that this value is affected by passive spell and dodge).
Onslaught swapped with Spring: Final positions on the disciplines and mana costs have not been adjusted.
BUG FIX Taunt: A Bug was fixed that made Taunt ineffective against pets and summons.

CLARIFICATIONS

About swaping Onslaught with Spring:
We have decided to give Onslaught to all warriors (so its benefits can be more common).
Spring will be only available for Barbarians (barbarians will be able to reach their opponents faster)
We will also add a new short ranged SLOW spell for knights so: barbarians will reach their opponents by being faster and knights will reach their opponents by making them run slower.

About Army of One:
The skill as it is on live servers is just too powerful, it makes no sense to have a character that can run for the duration of an entire fight with 80% damage reduction with no penalty. We will either take it out and replace it by two spells (one for magic damage and one for physical damage) or change its concept.

With this design you can use Army of One to retaliate against a situation where you are outnumbered or being attacked by a character buffed for high damage (for a short period of time).

You want to approach your enemies without being damaged? Use defensive stance (you cannot attack them anyway when approaching). Maybe take a look at other spells that are more reliable now with the new combat formulas.

Also, we are being conservative with this skill as we have to balance it both for PVP (where Mana is an issue) and for RVR where Mana may or may not be an issue with proper support.


Od siebie dodam, że barb z obecnym skillem Fulminating zadaje 4,5k obrażeń i około 2k obszarowych... ale ma być znerfiony (ciekawe dlaczego? Big Grin)
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-20-2010, 10:08 AM {2} przez Lekarz.)
08-20-2010, 10:05 AM
Siwy Offline


Liczba postów: 67
1
Dołączył: Oct 2009
Reputacja: 2
#2
RE: Balance Update Stage 8
Jeszcze spring zabrali knightom o.O Moze niech odrazu tarcze wezma.
08-20-2010, 10:36 AM
pakos Offline
Pumpkin candy
*******

Liczba postów: 1,207
226
Dołączył: Sep 2009
Reputacja: 2
#3
RE: Balance Update Stage 8
ale onsa chyba bedziesz mial lol Tongue

gra knightem chyba skonczy sie na rzuceniu kilka areas potem to cos za protectora i patrzenie jak ci "you have gained 1 rp" leci -.-
http://pakos.biz | Mój magna axe - 4 392 sztuk brakuje Smile
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-20-2010, 10:39 AM {2} przez pakos.)
08-20-2010, 10:38 AM
Siwy Offline


Liczba postów: 67
1
Dołączył: Oct 2009
Reputacja: 2
#4
RE: Balance Update Stage 8
Ale ons tez zmieniony i pewnie wiecej many bedzie jadl od springa ;/

Pomysl sobie ile bedziesz zbijal z maga energy barrierke jak jeszcze protection w tunickach podniesli i dmg znerfowali.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-20-2010, 10:42 AM {2} przez Siwy.)
08-20-2010, 10:40 AM
pakos Offline
Pumpkin candy
*******

Liczba postów: 1,207
226
Dołączył: Sep 2009
Reputacja: 2
#5
RE: Balance Update Stage 8
nic pewnie dlatego spodziewam sie defensywnej gry i odejścia wielu knightów (a już sporo odeszło) ;p

najwyraźniej mają plan zrobić z knighta typowego defensywnego gracza (chociaż mało skilli wspomagających), na dużych walkach może to jakoś ujdzie ale skończą się czasy polowań knightem. Barba nie ubijesz, lucnzików bez springa też, conju? warlock? pewnie będzie ciężko Tongue
http://pakos.biz | Mój magna axe - 4 392 sztuk brakuje Smile
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-20-2010, 10:54 AM {2} przez pakos.)
08-20-2010, 10:51 AM
Siwy Offline


Liczba postów: 67
1
Dołączył: Oct 2009
Reputacja: 2
#6
RE: Balance Update Stage 8
Ciekawe jak ludzie beda expili od 1-50 levela knightem z takim dmg Smile

Aha i jeszcze ... teraz bede mial pewnosc ,ze nic nie dropne z bossa knightem Big Grin
08-20-2010, 10:59 AM
pakos Offline
Pumpkin candy
*******

Liczba postów: 1,207
226
Dołączył: Sep 2009
Reputacja: 2
#7
RE: Balance Update Stage 8
już teraz ciężko dropnąc Tongue
zazwyczaj barb/conju ma dropa, przynajmniej u nas Tongue

ah jeszcze jedno mnie zastanawia, testował ktoś bronie na amunie? tzn magic/epic vs sklepowe? gdzieś rzuciło mi sie w oczy że coś namieszali ;s

ale po zastanowieniu sie nie ma co dramatyzować, to już 8 część zmian, średnio co kilka dni wychodzi nowa, ciągle coś zmieniają więc wersja finalna pewnie będzie baaaaaardzo odbiegać od obecnej, poczekamy, zobaczymy, ocenimy, podejmiemy decyzje Wink
http://pakos.biz | Mój magna axe - 4 392 sztuk brakuje Smile
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-20-2010, 11:03 AM {2} przez pakos.)
08-20-2010, 11:00 AM
Lekarz Offline
Gelfogryzarka
***

Liczba postów: 519
28
Dołączył: Oct 2009
Reputacja: 3
#8
RE: Balance Update Stage 8
Przecież drop bossowy nie zależy od dmg danego, tylko od innych czynników...
Tuniki 50lvl u Conju byly zbugowane, zamiast 600+ armora mialem 398.
Ktoś ostatnio nie atakowal bossa, tylko wspomagal leczeniem aoe barba i dostal drop
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-20-2010, 11:05 AM {2} przez Lekarz.)
08-20-2010, 11:02 AM
Siwy Offline


Liczba postów: 67
1
Dołączył: Oct 2009
Reputacja: 2
#9
RE: Balance Update Stage 8
Ja tylko mam szanse na dropa ze smoka kiedy sie z nim meczymy (dluuga walka) . Jak leci szybko to zawsze dropa ma conju/barb...

Droplem Marksem rekawiczki dla locka ,a knightem rekawiczki dla conja (lol)
Z robaka jeszcze nigdy nic Smile
08-20-2010, 11:02 AM
pakos Offline
Pumpkin candy
*******

Liczba postów: 1,207
226
Dołączył: Sep 2009
Reputacja: 2
#10
RE: Balance Update Stage 8
lekarz drop jest losowany z pomiędzy osób które zaliczyły się na expa, żeby mieć expa trzeba zadać ileś tam dmg (w przypadku knighta), conju to inna sprawa. Ale z moich obserwacji wynika że najczęściej dropa dostaje barb albo conju, nie mówię że tylko oni. Coś więc jest na rzeczy Smile
http://pakos.biz | Mój magna axe - 4 392 sztuk brakuje Smile
08-20-2010, 11:08 AM




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości