Balance update, część 7
pakos Offline
Pumpkin candy
*******

Liczba postów: 1,207
226
Dołączył: Sep 2009
Reputacja: 2
#1
Balance update, część 7
Teraz to już przeginają ;o
Cytat:Hello everyone

We have made some more adjustments to the numbers behind hit chance and evasion. Same chances as before, but using clearer multipliers.
Base blocking chance of all shields have been halved to provide the same results as in RA but using the new formulas.

Protections are going to be adjusted in general considering the armor increase, especially for mages.

Spell Changes:
  • Force armor: duration increased to 60 seconds Cooldown increased to 70s. Protection reduced to 10-30%
  • Precise block: Same duration for all levels (30s). Block chance adjusted 10%-30% from level 1 to 5.
  • Dead Eye: speed penalty reduced to 5%- 15% from level 1 to 5.
  • Steel Skin: Resistance Bonus reduced to 50%-70% from level 1 to 5
  • Heroic Presence: Cooldown reduced to 120 seconds. Cast time reduced to 1.5 seconds. Protection reduced 40% - 80% from level 1 to 5. Mana reduced to 320 ? 400 from level 1 to 5.
  • Army of One: changed for a more tactical use. Duration Reduced to 10 seconds in all levels. Cooldown reduced to 30 seconds. Casting time reduced to 0.5 seconds. Mana reduced in all levels to 320 to 400 from levels 1 to 5. (try using a combination of awareness and rigorous preparation for better tanking)
  • Natural Armor: Protection reduced to 10% to 30%.
    [COLOR="SeaGreen"]
  • New Spell for hunters: Reveal Enemy. Allows a Hunter to interrupt the effect of camouflage, Stalker Surroundings , and camouflage corps. Duration 15-50 seconds. Cooldown 20 seconds. Mana 200-300.[/COLOR]
    [COLOR="Blue"]
  • Enhanced Stalker Surroundings: Now caster and his allies can move with a reduced speed of 40%. Allies loose the effect if they get 10 meters away from caser for a period of 5 seconds.[/COLOR]
    [COLOR="Red"]
  • BUG fix: a bug with Recharged Arrows when running out of mana has been fixed.[/COLOR]

Ao1 - 10 sekund? 1 kick i knight pada, brak porzadnego dmg, 2 lipne area no i nowy skill obronny, odpicowane ao1 z zabitym dmg co sprowadza sie do przeczekania az bedzie mnie mozna knighta zabic O_o
http://pakos.biz | Mój magna axe - 4 392 sztuk brakuje Smile
08-18-2010, 11:21 PM
Logan Morwind Offline
Zergologist
***

Liczba postów: 96
8
Dołączył: Aug 2010
Reputacja: 0
#2
RE: Balance update, część 7
Bez sensu! Nie rozumiem o co im chodzi z knightami. Sami mówią że chcą zmienić knighta na lepsze... to po co takie rzeczy robią? Oni sami nie graja wojowników. Tam to każdy gra na huntera lub locka. Fakt. Człowiek co projektuję ten cały balans jest Ponter, i on gra huntera od zawsze.

A z tego co pamiętam to Rigorous i Awareness nie działa.

Nie wiem co będzie z tym nowym Stalker Surroundings... nie chce nawet wiedzieć jak gelfowy zerg będzie wyglądał pod mass camo. Ale ten nowy spell Reveal Enemy to wreszcie coś.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-19-2010, 09:16 AM {2} przez Logan Morwind.)
08-19-2010, 09:14 AM
Lekarz Offline
Gelfogryzarka
***

Liczba postów: 519
28
Dołączył: Oct 2009
Reputacja: 3
#3
RE: Balance update, część 7
Force armor: duration increased to 60 seconds Cooldown increased to 70s. Protection reduced to 10-30%
Ja pierdole... to już nie będę tego używał, co mi z 200 armora wiecej?

Ciekawe czy dostane bana za moja wypowiedź na forum ro... sami sobie zasłużyli
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-19-2010, 09:56 AM {2} przez Lekarz.)
08-19-2010, 09:45 AM
Drunk Ignis
Unregistered

 
#4
RE: Balance update, część 7
conjowe ss - 70% :/ barb będzie ostro siekał teraz, a gdy te zmiany wejdą w życie, to można się pożegnać z prawdziwymi knightami . Smile
a co do twojego posta, to najwyżej możesz dostać warna, jak Pakos . XP
08-19-2010, 11:43 AM
Lekarz Offline
Gelfogryzarka
***

Liczba postów: 519
28
Dołączył: Oct 2009
Reputacja: 3
#5
RE: Balance update, część 7
Utwierdzam się w przekonaniu, że moje stwierdzenie "alsius po update będzie potęgą" jest prawdziwe...
08-19-2010, 12:11 PM
pakos Offline
Pumpkin candy
*******

Liczba postów: 1,207
226
Dołączył: Sep 2009
Reputacja: 2
#6
RE: Balance update, część 7
a co i gdzie napisales? Tongue
http://pakos.biz | Mój magna axe - 4 392 sztuk brakuje Smile
08-19-2010, 12:42 PM
Drunk Ignis
Unregistered

 
#7
RE: Balance update, część 7
08-19-2010, 03:05 PM
pakos Offline
Pumpkin candy
*******

Liczba postów: 1,207
226
Dołączył: Sep 2009
Reputacja: 2
#8
RE: Balance update, część 7
hehe słabe, bez reakcji pozostanie Tongue

o ile wprowadzą takie lub podobne zmiany dla knighta to chyba zaczne grac knarbem, szkoda czasu na tankowanie Tongue
http://pakos.biz | Mój magna axe - 4 392 sztuk brakuje Smile
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-19-2010, 03:17 PM {2} przez pakos.)
08-19-2010, 03:17 PM
czechu
Unregistered

 
#9
RE: Balance update, część 7
No cóź znowu to powiem i będe to powtarzał: NGD nie gra w swoją grę. A te 10 sek mogą sobie wsadzić w ... (za 400 many O o)
08-19-2010, 03:29 PM
Drunk Ignis
Unregistered

 
#10
RE: Balance update, część 7
ta, 10 sekund za 400 many, chociaż ngd napisało, że niby to był jakiś error i rzeczywisty koszt na 5 poziomie wynosi 200 many . Według mnie, to i tak za dużo na 10 sekundowy czar .
08-19-2010, 04:38 PM




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości